söndag 28 oktober 2012

Bloggdesign klar!

Vad tycker ni om vår nya design, och header? Älskar den vinröda bakgrundsfärgen!

Har glömt att berätta att jag var på Emporia i går! Jäätte fiint och sjukt mycket folk!! Skitcool belysning, häftiga hissar med vattenfall och hur många butiker som helst!! Jag köpte ett par nya mörkblåa jeans, ett par svarta lack byxor, en militärfärgad blus, ett bäddsett till mitt lilla gudbarn, en rosa tunika till lilla Selma, ett duntäcke och ett silver glittrigt nagellack! Har förresten inte lagt ut bilder på det jag köpte sist, men har iaf berättat vad jag köpt :)

Idag har jag varit ute och fotat med Erica och Rebecka! Tog 873 bilder :0 Haha! Frös nästan ihjäl för jag hade inga vantar på mig och hade bara på mig min blus och min skinjacka, och byxor så klart haha!

Har sett solsidan nu, så sjukt bra! Och nu ska jag se på Gossip Girl och sedan gå och lägga mig, för jag ska ju jobba i morgon :) Hörs sen :) / Tina.

Lite bilder i från dagen:

Blus-Vero moda 229kr + 25% rabatt, Byxor - Cubus 299kr + 30% rabatt , Halsband- Gina tricot 119kr tror jag och sen 50% rabatt , Boots - Skopunkten 399kr.

Ring- Gina Tricot typ 19kr på rea.









                                      
                                                                              /Tina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar